Klaas schreef:Het is misschien interessant om de gemeente of stad van een bestuurslid ook te vermelden bij het adres van een jnm-lid op bijvoorbeeld een bestuurspagina.
Dat is even een foutje
Klaas schreef:Het is misschien interessant om de gemeente of stad van een bestuurslid ook te vermelden bij het adres van een jnm-lid op bijvoorbeeld een bestuurspagina.
wiepke schreef:ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de ehbo-fiches in de kampconvo's
maar het zou handig zijn om te vragen of het kind in kwestie (zeker bij de piepers) kan zwemmen....
Mathias schreef:wiepke schreef:ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de ehbo-fiches in de kampconvo's
maar het zou handig zijn om te vragen of het kind in kwestie (zeker bij de piepers) kan zwemmen....
Ik veronderstel dat ik daarvoor verantwoordelijk ben. Er is al een vraag of het kind kan deelnemen aan alle sport- en spelactiviteiten. We kunnen daar wel nog "(ook zwemmen)" ofzo aan toevoegen voor de duidelijkheid.
Helena schreef:Is het niet mogelijk de soirées apart aan te kondigen? De kalender van nationaal en de werkgroepen staat zo bomvol.
By the way: er is vraag in Leuven om ook soirées te organiseren. Wij zouden dan kunnen instaan voor de communicatie binnen de afdeling, de Leuvense studenten van JNM en eventueel ook erbuiten.
Helena schreef:Zou het niet handig zijn als we in braas alle zelfde adressen samen op één sticker kunnen zetten met alleen de voornamen verschillend of weggelaten ofzo.
Dat zou veel handiger zijn voor afdelingsboekjes en brieven.
Tyrr schreef:Helena schreef:Zou het niet handig zijn als we in braas alle zelfde adressen samen op één sticker kunnen zetten met alleen de voornamen verschillend of weggelaten ofzo.
Dat zou veel handiger zijn voor afdelingsboekjes en brieven.
would be cool
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten