Ideeënmuur

U hebt commentaar op, of gewoon een vraagje over de site?

Re: Ideeënmuur

Berichtdoor El Stino » vr sep 09, 2011 19:37 pm

Klaas schreef:Het is misschien interessant om de gemeente of stad van een bestuurslid ook te vermelden bij het adres van een jnm-lid op bijvoorbeeld een bestuurspagina.

Dat is even een foutje :) dat ik zelf heb gecreëerd, komt gauw in orde.
El Stino
Pinguïn

Berichtdoor Mathias » vr sep 09, 2011 21:06 pm

wiepke schreef:ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de ehbo-fiches in de kampconvo's
maar het zou handig zijn om te vragen of het kind in kwestie (zeker bij de piepers) kan zwemmen....

Ik veronderstel dat ik daarvoor verantwoordelijk ben. Er is al een vraag of het kind kan deelnemen aan alle sport- en spelactiviteiten. We kunnen daar wel nog "(ook zwemmen)" ofzo aan toevoegen voor de duidelijkheid.
Mathias
bacterie

Berichtdoor Simon » za sep 10, 2011 15:41 pm

Mathias schreef:
wiepke schreef:ik weet niet wie er verantwoordelijk is voor de ehbo-fiches in de kampconvo's
maar het zou handig zijn om te vragen of het kind in kwestie (zeker bij de piepers) kan zwemmen....

Ik veronderstel dat ik daarvoor verantwoordelijk ben. Er is al een vraag of het kind kan deelnemen aan alle sport- en spelactiviteiten. We kunnen daar wel nog "(ook zwemmen)" ofzo aan toevoegen voor de duidelijkheid.

Is er eigenlijk al iets veranderd, of is er een plan om iets te veranderen aan de medische fiche na de discussie over geneesmiddelen?
Simon
spitsmuis

Berichtdoor Mathias » za sep 10, 2011 19:52 pm

Het plan is om het idee van op het forum te volgen (dat stukje van de Scouts over te nemen, dus). Tenzij er op de inhoudelijke kampenevaluatie nog iemand met een geweldig goed tegenargument zou afkomen, maar dat vermoed ik niet.
Mathias
bacterie

Berichtdoor Tyrr » wo sep 14, 2011 23:24 pm

de website én het forum een mooie layout voor phones geven. en als we dan toch zot aan het doen zijn. de kalender met een eenvoudige klik naar je eigen google of andere kalender krijgen.
Tyrr
wolf

Berichtdoor Helena » di nov 08, 2011 18:38 pm

Is het niet mogelijk de soirées apart aan te kondigen? De kalender van nationaal en de werkgroepen staat zo bomvol.
By the way: er is vraag in Leuven om ook soirées te organiseren. Wij zouden dan kunnen instaan voor de communicatie binnen de afdeling, de Leuvense studenten van JNM en eventueel ook erbuiten.
Helena
bacterie

Berichtdoor Klaas » ma nov 14, 2011 17:10 pm

Helena schreef:Is het niet mogelijk de soirées apart aan te kondigen? De kalender van nationaal en de werkgroepen staat zo bomvol.
By the way: er is vraag in Leuven om ook soirées te organiseren. Wij zouden dan kunnen instaan voor de communicatie binnen de afdeling, de Leuvense studenten van JNM en eventueel ook erbuiten.

Valt toch nog mee die volle kalender?
Soirree's zijn toch bijna altijd in de week en ik zie niet meteen een andere manier om die aan te kondigen..
Klaas
zeearend

Berichtdoor Helena » do dec 29, 2011 21:24 pm

Zou het niet handig zijn als we in braas alle zelfde adressen samen op één sticker kunnen zetten met alleen de voornamen verschillend of weggelaten ofzo.
Dat zou veel handiger zijn voor afdelingsboekjes en brieven.
Helena
bacterie

Berichtdoor Tyrr » vr dec 30, 2011 01:46 am

Helena schreef:Zou het niet handig zijn als we in braas alle zelfde adressen samen op één sticker kunnen zetten met alleen de voornamen verschillend of weggelaten ofzo.

would be cool :)
Tyrr
wolf

Berichtdoor JelleDL » vr dec 30, 2011 04:38 am

Tyrr schreef:
Helena schreef:Zou het niet handig zijn als we in braas alle zelfde adressen samen op één sticker kunnen zetten met alleen de voornamen verschillend of weggelaten ofzo.

would be cool :)

Staat al even op mijn ToDo lijst, maar zoals je kan zien op mijn uur van posten helaas even niet top prior, maar gebeurd zeker begin komend semester :)
Kwestie dat er alleen al minder etiketten gebruikt worden :)

Jelle,
JNM IT TEAM!
Mail webdev@jnm.be and get magic!
JelleDL
dikke bij

Berichtdoor Simon » ma jan 02, 2012 15:58 pm

Iets helemaal anders (zoals gewoonlijk):

Is het misschien een idee om op de winkelsite recensies toe te voegen?(of simpelweg een beoordeling). als ik een gids wil kopen over pakweg insecten dan vind ik het wel interessant om te weten hoe de meer ervaren insectenfucks de gidsen beoordelen of waarom zij die gids al dan niet prefereren.
Simon
spitsmuis

Berichtdoor Thijs Nouws » za jun 30, 2012 14:58 pm

Momenteel kan je in Braas instellen om een pagina op de site beschikbaar te stellen voor verschillende functies.

Is het mogelijk de optie LID te vervangen door drie opties PIEPER, INI en GROOT LID? 't is maar omdat ik een aparte pagina wil maken voor de grote leden, maar kan ook handig zijn om een inihoekje te maken op de site ofzo ;)

Gegroet,

Thijs
Thijs Nouws
miertje

Berichtdoor Tyrr » di jul 10, 2012 13:57 pm

@thijs: zorgen dat al je groten in het bestuur zitten en de pagina beschikbaar maken voor iedereen behalve 'lid' en 'bezoeker'?

een andere: ik wil kunnen stemmen voor een commentaar. Soms wordt er gediscuteerd over iets en ipv te zeggen: je hebt gelijk, gewoon '+1' of zoiets.
en neen, geen 'like'
Tyrr
wolf

Berichtdoor Thijs Nouws » do jul 12, 2012 13:11 pm

Tuur,

Dat kan ik inderdaad doen maar wat als ik volgend jaar een inipagina wil maken?

& Al die reacties en extra tools zijn misschien wel cool maar dan begint het hier meer op een of ander sociaal netwerkcommunity te lijken en buiten een gesloten groepje van 50 man gaat dat niet door iedereen gebruikt worden
Thijs Nouws
miertje

Berichtdoor Tyrr » wo okt 03, 2012 09:25 am

gisteren een activiteit ingegeven in het NAIS
cool systeem, maar het was een combi.

En hoewel combi's wel in te geven zijn, is het blijkbaar niet mogelijk om dat te laten verschijnen op de website.

ADHZ organiseert het meeste, dus had ik hen als hoofdafdeling gezet en Zandland als extra afdeling. In de aankondiging (op de pagina van Zandland) staat echter georganiseerd door HZ, wat voor ini's niet echt duidelijk is natuurlijk.
Zou het dus mogelijk zijn om, als er meerdere afdelingen staan aangeduid, dit ook zichtbaar te maken voor de leden?

salaat, en tot van't weekend!
Tyrr
wolf

VorigeVolgende

Keer terug naar Site