Financiën JNM Nationaal

< Ga terug naar Financiën en verzekeringen

JNM Nationaal is vergelijkbaar met een grote afdeling. Er is een penningmeester die de centen beheert, de begroting opstelt en zorgt dat alle bonnetjes en facturen binnenkomen. Het grote verschil tussen JNM Nationaal en een afdeling, is de omzet: de hoeveelheid geld die in een jaar binnenkomt en buitengaat. Daarom werkt JNM Nationaal met een financieel administratief medewerker en een boekhoudprogramma. Een externe boekhouder zorgt voor de wettelijke verplichtingen. Ontdek hier financiën van JNM Nationaal!

Onkostennota indienen

Wanneer je uitgaven doet voor JNM nationaal, kan je hiervoor geld terug vragen via een onkostennota.

Op papier indienen doe je met onkostennotasjabloon PAPIER/MAIL Dit document bezorg je, ingevuld, samen met je bonnetje(s), op het bondsecretariaat.

Digitaal indienen doe je met onkostennotasjabloon DIGITAAL en de onderstaande knop. Je dient aan te aangemeld te zijn met je jnm-sharepoint account!

Hoe invullen?

* één regel per bonnetje

* ook bij vervoersonkosten 1 regel per rit

* zoek de juiste ploeg en code, anders wordt het totaal niet uitgerekend

Werkt de knop niet omdat je geen toegang hebt tot de form?

Je dient in te loggen met het mailadres van je jnm sharepoint-account. Heb je geen sharepointaccount? Gebruik dan onkostennotasjabloon PAPIER/MAIL en stuur dit document en genummerde bewijsstukken op naar financieel@jnm.be.

 

Tot wanneer kan ik een onkostennota indienen?

onkostennota's van het huidige jaar moeten ook in het huidige jaar afgegeven worden (uitzondering voor kosten gemaakt in tweede helft van december, die mogen begin januari nog afgegeven worden)

 

Wanneer mag ik mijn onkosten verwachten?

Na +/-5werkdagen. Pas als je na twee weken nog niet uitbetaald bent laat je iets weten aan financieel@jnm.be

Heb je je geld sneller nodig?

Dien je geld alsnog op de normale manier in, maar stuur een mailtje naar bondsping@jnm.be EN financieel@jnm.be